A CONTACT a régió egyetlen, és egyben legnagyobb ügyfélszolgálati platformja, mely összefogja a teljes ügyfélszolgálati szakmát, szponzorokat és előadókat, akik a segítségünkkel képezik magukat, szakmai kapcsolatokat építenek, és innovátorként előremozdítják a piacot.
A folyamatos fejlődés jegyében a CONTACT-on mindig friss és aktuális témákkal jelentkezünk, melyek megvalósítható́, gyakorlatközpontú tanácsokat kínálnak minden olyan szakember számára, akiknek fontos, hogy ügyfelei 5 csillagos kiszolgálásban részesüljenek.
Konferenciáinkon nemzetközi előadók segítségével ismerheted meg a világ ügyfélszolgálati trendjeit, valamint a legújabb digitális innovációkat és marketing eszközöket, melyek nemcsak megoldást kínálnak a napi működés és hatékonyság javítására, de kézzelfogható előnyökhöz is vezetnek.
A CONTACT szakmaiságát a szegmensben fontos szerepet betöltő grémium felügyeli, akik tudásukkal és tapasztalatukkal segítik a rendezvények sikereségét, valamint garanciát jelentenek arra, hogy minden alkalommal a leghitelesebb programmal jelentkezhessünk.
Hogy érintette a covid ezt a szektort?
2020. november 5. - ONLINE
Ügyfélszolgálati körkép és helyzetelemzés
2021. december 7. - ONLINE
A CONTACT újra visszatér
2022. szeptember 29.
A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a cookie-k, hogy tároljuk az eszközinformációkat és/vagy hozzáférjünk azokhoz. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat és funkciókat.