Örömmel mutatjuk be Önöknek az előttünk álló CONTACT Ügyfélszolgálati Konferenciát, amely nem csupán egy egyszerű rendezvény, hanem egy valós küzdelem az ügyfelekért. Az esemény kiemelt fókuszában áll az ügyfélszolgá- latoknak az ügyfelek megszerzése és megtartása iránti elkötelezettsége, valamint a versenyképes előny megtartása a piaci versenytársakkal szemben.
A konferencia keretein belül olyan témák kerülnek terítékre, mint például az ügyfélszolgálati stratégiák hatékony- sága, az ügyfelek megtartásának legújabb módszerei, és hogyan lehet lépést tartani a folyamatosan változó piaci trendekkel és a versenytársak gyorsuló tempójával.
Az előadásokat több menetes box mérkőzésekkel színesítjük, ahol a konkurens cégek képviselői mérkőznek meg egymással. Ez az izgalmas formátum inspirációt és konkrét ötleteket nyújt az előadásokon résztvevőknek, hogy hogyan fejlesszék tovább az ügyfélszolgálatukat és építsék erős márkájukat a piacon.
Az esemény egyedülálló lehetőséget kínál Önöknek, hogy részt vegyenek az ügyfélszolgálati iparág vezető sze- replőinek találkozóján, és közvetlenül kapcsolatba léphessenek a döntéshozókkal és befolyásos szakemberekkel. Együttműködésünk révén lehetőségük nyílik az esemény támogatására és szponzorálására, ezáltal kiemelkedő láthatóságot és hozzáférést biztosítva a célpiacuk számára.
Arany | Ezüst | Bronz | Kiállító | Szekció | |
---|---|---|---|---|---|
2 500 000 Ft + ÁFA | 1 800 000 Ft + ÁFA | 1 200 000 Ft + ÁFA | 650 000 Ft + ÁFA | EGYEDI | |
Logó megjelenítése az esemény weblapján | |||||
Logó megjelenítése a sajtófalon | |||||
Logó megjelenítése a badge-en | – | – | – | ||
Logó megjelenítése nyomtatott programon | |||||
Logó megjelenítése a szünetekben futó prezentációban a főkivetítőn | |||||
Logó megjelenítése a szünetekben az előtéri monitorokon | |||||
Helyi szereplési lehetőség vagy kerekasztal beszélgetés részvétel | 2 szereplés: 20 perces előadás + kerekasztal részvétel | 20 perces előadás vagy részvétel kerekasztal beszélgetésen | – | – | – |
Előadói ingyen napijegy | 2 db | 1 db | – | – | 1 db |
Videó interjú | – | – | |||
Roll up kihelyezés lehetősége a szekció teremben | a standba | szekció teremben | |||
Szórólap vagy ajándéktárgy elhelyezése a Welcome csomagban | |||||
Kiállítói hely | 10 m2 | 6 m2 | 4 m2 | 6 m2 | – |
Social media megjelenés (facebook és linkedin) | |||||
Blogban cikk megjelenítése | 2 szakmai cikk | 1 szakmai cikk | – | – | – |
Blogban cikk megjelenítése | – | – | – | ||
Műsorvezetői köszönet | naponta egyszer | – | – | – | – |
Résztvevőknek szóló tájékoztató, emailek-ben logó megjelenítése | – | – | – | – | |
Jegyvásárlási kedvezmények | 5 főnek -25% | 3 főnek -25% | 2 főnek -25% | 2 főnek -10% | 2 főnek -10% |
Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt., Allianz Hungária Zrt., Antenna Hungária Zrt., BorsodChem Zrt., Budapest Bank Zrt., CEWE Magyarország Kft., CIB Csoport, Comnica Kft., Digitális Jólét Nonprofit Kft., Díjbeszedő Holding Zrt., Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, E.ON Ügyfélszolgálati Kft., Ericsson Magyarország, FHB Jelzálogbank Nyrt., FKF Nonprofit Zrt., FŐTÁV Zrt., Fővárosi Vízművek Zrt., Geomant Zrt., Innodox Technologies Zrt., Intrum Zrt., jobCTRL, Microsoft, Netlife Kft., Netlock Kft, NISZ Zrt., Nixxis, Omnitouch International, OTP-Mobil Kft. (Simple Pay), Profession.hu Kft., Prohuman, Provident Pénzügyi Zrt., Salesforce, PWC Magyarország, RoboRobo, Sixt Magyarország, TOPdesk Magyarország Kft., UPC Magyarország Kft., VCC Live Hungary Kft., Voxologic Kft., Wallis Autókölcsönző Kft., Wizzair, Yettel (Telenor), Adertis Kft., Rossmann, Daktela Magyarország, Stratis Kft., Hameco Kft., Suzuki, Ecommerce Hungary, MVM Zrt.
To provide you with the best user experience, we use technologies such as cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies allows us to process information on this site such as browsing behaviour or unique identifiers. Failure or withdrawal of consent may adversely affect certain features and functionality.